Türkiyənin ali təhsil həyatı, ali təhsil müəssisələrinin yaradılması və fəaliyyət göstərmə hüququ özəl vəqflərə verilməsi ilə bir dönüş nöqtəsinə gəldi: İndi universitetlər daha yaxşı, daha mükəmməl və daha keyfiyyətli təhsil təklif etmək üçün əməkdaşlıq edir və konstruktiv şəkildə davam edirlər. eyni məqsədlər üçün rəqabət.Bir dövr başlamışdı. Sabancı Qrupu da 1994-cü ilin iyul ayında İdarə Heyətinin verdiyi qərarla Sabancı Vəqfinin rəhbərliyi altında bir universitet yaratmağa qərar verdi. Halbuki bu, dünyada ali təhsildə nümunə götürüləcək bir universitet olmalı idi. Bir sözlə, məqsəd “dünya universiteti” yaratmaq idi.

31 iyul 1997-ci ildə təməlqoyma mərasimi olan Sabancı Universitetində təhsil 20 oktyabr 1999-cu ildə açılış mərasimi ilə başladı.
1.353.000 kvadratmetr ərazidə qurulan Sabancı Universiteti Mühəndislik və Təbiət Elmləri, İncəsənət və Sosial Elmlər və İdarəetmə Fakültəsi olmaqla üç fakültə daxilində təhsil verir. Bütün fakültələr bakalavr, magistr və doktorantura proqramları təklif edir.
Sabancı Universiteti 1998-ci ilin oktyabrında Avropa Keyfiyyət İdarəetmə Fondunun (EFQM) ümumi strukturu açıqlandıqdan sonra üzv olmaq üçün müraciət etmişdir. Universitetimiz Türkiyədə EFQM-ə müraciət edən və üzv qəbul edilən ilk universitetdir.
Niyə fərqli?
Sabancı Universitetinin yaradılmasında “mükəmməl” axtarıldığı halda, heç bir yerli və ya xarici universitet şablon götürülməyib, təqlid edilməyib. Digər tərəfdən ölkə daxilində və xaricdə bir çox universitetlər araşdırıldı, müzakirə edildi, hər birinin fərqli cəhətləri müzakirə edildi və nəticədə sintez əldə olundu.
Beləliklə, yaradılanların “fərqli” universitet olması qaçılmaz idi.
İdarə etmə və vizion
“Sabancı Universitetinin fəlsəfəsi fakültə və proqramlarına necə əks olunacaq?” bu suala cavab almaq üçün akademik və iş adamlarından ibarət 30 nəfərlik əsas heyət yaradılıb.
Fənlərarası yanaşmalar çərçivəsində proqramlar və kurslar üzərində işləmək üçün müxtəlif sahələr üzrə 13 Dizayn Komitəsi yaradılmışdır. Məsələn, bunlara “Fakültə Layihə Komitələri”, “Kursların Nəzarət Komitələri” və “Kurrikulumun Layihələndirmə Komitələri” daxildir.
Bu komitələrə istiqamət vermək üçün 1996-cı ilin aprelində “Tələbə Meyilləri Sorğusu” keçirildi və universitet tələbələrinin, onların ailələrinin və özəl tədris müəssisələrinin necə olmasını istədikləri müəyyənləşdirilməyə çalışıldı. Eyni xətt üzrə ikinci tədqiqat üç il sonra, 1999-cu ildə, universitetin açılışından əvvəl təkrarlandı; beləliklə, “hədəf auditoriyası” tendensiyaları yenilənir və yoxlanılır.
Akademik proqram dizaynı tədqiqatları bu şəkildə 1999-cu ilin ortalarına qədər davam etdi.