“Bakı Universal Tədris Mərkəzi”-ndə “Ofis meneceri” kursu ali, natamam ali və orta ixtisas təhsilli tələbələr üçün nəzərdə tutulub və məzunlara menecer, katib, katib köməkçisi, müdir köməkçisi kimi işləmək imkanı verir.
Proqram müəyyən bir sahədə mütəxəssislərə lazım ola biləcək biliklərin çoxsaylı aspektlərini əhatə edir.
Ofis menecerləri üçün kursun bir hissəsi olaraq tələbələr aşağıdakı fənləri öyrənirlər:
Ofis işi (idarəetməni təmin etmək üçün normativ və qanunvericilik sənədləri; sənəd forması; formalara tələblər; müəssisənin əsas sənədləri; sənədlərlə işləmə qaydaları)
Kadr şöbəsi, kadr sənədlərinin qeydiyyatı (işə qəbul, əmək müqaviləsi, mülki hüquq müqaviləsi, şəxsi məlumatlar, əmək kitabçası; təcrübə; hərbi qeydiyyat; pensiya və tibb fondları; məzuniyyətlər; xəstəlik məzuniyyəti; köçürmələr; kombinasiya və yarımştat iş; ezamiyyət; işdən çıxarılma; intizam tənbehi; hesabat vərəqələri; işlərin nomenklaturası; arxiv).
Sahibkarlıq hüququnun əsasları (mülki hüquq və vəzifələr; vətəndaşlar və hüquqi şəxslər; əqdlər və müqavilələr; öhdəliklər hüququ; mülkiyyət hüquqları; hüquqların müdafiəsi).
Ofis menecerinin bilməli olduğu və CV-niz üçün əsas göstəricilərdən olan (kompüter) proqramları (Windows, Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
Şəxsi inkişaf kurslarımızla bağlı suallaranızı bizə yaza bilərsiz.