Bu qaydalar Menecerlərin və mütəxəssislərin işini asanlaşdıracaq.
Bir çox mütəxəssis və menecer tapşırıqları yerinə yetirməkdə çətinlik çəkir. Çox vaxt işlər plana uyğun getmir, gözlənilməz hallar baş verir, yeni tapşırıqlar əlavə olunur və s. Hərdən günlük 25 saat belə işləsən işlərin yekunlaşmayacağı düşüncəsi yaranır. Ancaq sadə qaydalar sizə vaxtı daha yaxşı idarə etməyə, iş prosesinə nəzarət etməyə və təcili tapşırıqları daha tez yerinə yetirməyə kömək edəcək.
İşlərin planlanması
İşlərinizi günlük, həftəlik, ayaylıq olaraq planlaşdırın. Beləliklə, bütün iş həcmini görəcəksiniz, vacib tapşırıqları qeyd etməyi unutmayın və vaxtınızı yaxşı istifadə istifadə edin. Bütün tapşırıqları blaknotunuza və ya təqvimə cədvəlinizə yazın, yaddaşınıza çoxda güvənməyin. Hər axşam, növbəti gün üçün bir plan düşünün, bu, yatmazdan əvvəl başınızı boşaltmağa kömək edəcəkdir. Hərəkətlərinizin ardıcıllığını düşünərək bütün böyük işləri kiçiklərə bölün.
Məqsəd və vəzifələrin formalaşdırılması
Hədəfləri və tapşırıqları düzgün tərtib etməyi öyrənmək vacibdir. Hədəfi nə qədər konkret və ətraflı təsvir etsəniz, tapşırıqlar üzərində işləmək sizin üçün bir o qədər asan olacaq. Müxtəlif hədəf qoyma üsulları var ki, onlardan biri də SMART prinsipidir. Qısa sedək bu prinsipin məqsədi hədəfləri 5 bənd üzrə təsvir etməkdir:
- Məqsəd konkret olmalıdır (dəqiq ifadə).
- Ölçülə bilən (hər bir mərhələnin hazırlığı üçün aydın meyarlar).
- Müəyyən bir müddət üçün icra edilə bilər.
- Aktual olmalı (hədəf şirkətin digər hədəflərini dəstəkləməlidir)
- Məhdud vaxt çərçivəsinə sahib olmalı.
Hədəf tərtib edildikdən sonra vəzifələri dəqiq və konkret şəkildə təsvir etmək lazımdır.
Fəaliyyət planının tərtibi

Daha çox iş görməyin ən yaxşı yolu dəqiq müəyyən edilmiş fəaliyyət planına sahib olmaqdır. Bunu etmək üçün siz Trello-da lövhələr yaradaraq hər tapşırıq üçün bitmə tarixi, prioriteti və iştirakçıları olan kartlar yarada bilərsiniz. Siz həmçinin təcili tapşırıqlar, böyük layihələr, cari işlər üçün bir neçə sütun yarada bilərsiniz. Bu, təkcə bir mütəxəssis üçün deyil, bütün komanda üçün işi optimallaşdırmaq üçün effektiv vasitədir.
Prioritetləşdirmə
Proses boyu hansı vəzifələrin vacib, hansının ikinci dərəcəli olduğunu dəqiq müəyyən etmək vacibdir. Əvvəlcə yerinə yetirilməli olan işləri gündəlik qeyd edin. Cari tapşırıqları qaçırmamaq üçün “ABCD” metodundan istifadə edin. Metodun əsas mahiyyəti səhər saatlarında təcili və vacib işlərlə məşğul olmaq, sonra daha az vacib işləri, sonra cari işləri və s.
Əsas nüanslara diqqət yetirmək
Bu texnika öz vaxtınızı bacarıqla idarə etmək, onu həqiqətən vacib məqsədlərə sərf etmək üçün vacibdir. Çox vaxt müasir liderlər münaqişələrin, kiçik problemlərin həllinə çox diqqət yetirirlər, bu da onları sadəcə iş prosesindən kənarlaşdırır. Ancaq vaxt əvəzedilməz bir resursdur, onu satın almaq mümkün deyil. Ona görə də daim diqqət mərkəzində olmaq və əsas məqsədi əldən verməmək vacibdir.
Təcrübənizi vaxtaşırı təhlil edin, işinizdəki səhvləri düzəldin, vaxtın idarə edilməsi qaydalarını özünüz üçün dəyişməkdən və ya təkmilləşdirməkdən qorxmayın. İşinizdə mümkün qədər şüurlu olun, nəticələrinizə kənardan baxın.
Ümid edirik ki, məqalə faydalı oldu şərd yazıb qiymətləndirmə edərək dəstək olmağınızı xahiş edirik. Şəxsi inkişaf kurslar üçün suallaranızı bizə yaza bilərsiz.